Selasa, 3 April 2012

TOK GAJAH: Mimpi Bahari- Gajah Mohon Maaf



" Masa pengsan tadi semuanya gelap. Saya cuma nampak macam kelibat budak kecik tengah menangis, kemudian ada sekor gajah menghulurkan belalai dia kat tangan budak tu, dan tak lama lepas tu budak tu berhenti menangis .. Itulah yang saya nampak … "

 “ Maaf , maaf … Itulah perkataan yang terngiang – ngiang di telinganya sejak dari tadi .. Ya Allah! Apakah gajah ini sedang meminta maaf dari budak itu?? Hmmm… tapi apa kena mengena dengan aku??” Persoalan itu membuatkan Bahri semakin buntu. "

** Bersambung di dalam naskhah novel yang akan terbit di pasaran tak lama lagi .... Nantikannya

Bahari

Tok Gajah

NYSM  ® all rights reserved

1 ulasan:

  1. " Masa pengsan tadi semuanya gelap. Saya cuma nampak macam kelibat budak kecik tengah menangis, kemudian ada sekor gajah menghulurkan belalai dia kat tangan budak tu, dan tak lama lepas tu budak tu berhenti menangis .. Itulah yang saya nampak … "

    BalasPadam

Nak tumpang merepek? Ikut suka kau lah...