Selasa, 29 Mei 2012

:: Jaga-jaga ::

Aku sibuk sekarang. Banyak sangat urusan kerja aku harus selesaikan. Ini sudah mahu masuk bulan Jun. Bererti novel pertama yang dikerjakan secara beregu gandingan aku dan Nazri akan mula memasuki fasa percetakan. Ya! Tok Gajah. Sebuah novel kehidupan dan percintaan bertemakan National Geographic sudah pasti aku juga menunggu kelahiran dan sambutannya. Hangat atau tidak, novel B.A.C.A juga sedang menanti giliran.

Untuk mengurangkan serabut, aku serahkan urusan jual-beli buku ini secara talian ke sebuah lagi blog milik aku.

Jadi apa tunggu lagi? Bookmark siap-siap dengan meng'klik' SINI untuk jadi manusia terawal yang mengikuti perkembangan kami.

-Adios Amigos-




7 ulasan:

  1. Perasaan aku bercampur baur menunggu kemunculan sulung Naskhah EPIC yang sukar aku gambarkan kelainannya ... Namun, masih berpijak di bumi nyata , harapan ianya diterima sudah bersyukur ...
    InsyaAllah ...

    BalasPadam
  2. Dah lama aku follow Teaser teaser dan story board2 pasal Tok Gajah yg korang hasilkan ni ... Begitu jugak dgn BACA ... Aku rasa idea korang ni mmg Kreatif dan Original!! TAHNIAH! Tak sabar nak dapatkan Full Story dia .. yg aku yakin pasti menyajikan sesuatu yg baru ...
    nanti kalau dah keluar aku nak order

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Memang best sgt idea korang!! tgk dr blog2 penglipur lara TOK GAJAH tu ... Ada Misteri, ada kelakar, ada action alam sekitar, cerita gajah... pehh!lain macam... Tak sabar nak tunggu bila release??

    BalasPadam
  5. Pretty amazing storyline! Just by looking at the pictures with a bit of translation job anyway :-)
    A bit of mystery, environmental message and your culture and heritage .. It's fascinating ...
    I wish I could have a copy of it ... :-D

    BalasPadam
  6. Terima kasih ... atas komen2 positif anda ..
    Di harap bersabar sedikit sj lagi ...

    Thanks Bryan , realy appreciate it ... sure we'll get it a copy or more for you ... :-)

    BalasPadam

Nak tumpang merepek? Ikut suka kau lah...